بسم الله الرحمن الرحیم- قران مجید میفرماید- که خداوندمنان ( مداوم ) توسط حق بر مغز باطل میکوبدتا متلاشی شود- پس مبارزه است- مبارزه حذف کردن هست موسی به دین اش و عیسی بدین اش همیشگی نیست مقدمه مبارزه است مرحله امادگی سازی است- همه درست هستند وهمه حق حیات دارنند وهرطور که دلشان بخواهندعمل کنند مطابق این ایه نمیتواندباشد از این ایه بخوبی بر میاید بخشی از مبارزه افراد صاحب حق هستند واین مبارزه بایدبه نحوی باشدکه همه افرادحق نابودنشوند وملاک های دیگر که تمام ان ملاکها درقیام کربلا لحاظ شد- بعضی عجیب است که میفرمایند کار امام حسین علیه السلام منحصربفرد بوده است دیگران نباید از ان تقلید کنند- درجحالیکه برعکس است شخص خدمت امام صادق علیه السلام رسید وگفت چرا شما مانند جدمعزز وعظیم الشان تان امامحسین علیه السلام قیام نمی کنید ایاشن فرمودند وقت داری کهبله دارم وفرمودند مرکبی تهیه کن بیا وبا ایاشن به بیرون شهرف6تند تابه یک چوپانی رسیدند وامام رحمت الله علیه واله والسلم فرمودند چند تا بز است ایشان شمرد وگفت چهل تا- امام علیه السلام ورحمتالله علیه واله واسعهفرمودن من اگر به این تعداد یارداشتم مبارزه راشروع میکردم یعنی درجه ایمانی انها به اندازه درجه ایمانی اصحاب کربلا باشد عددنشان میدهد تعدادکمتر است دال برپیشرفت است ایاشن خیلی تعجب کرد که اینتعداد وجودندارد پر واضح است که دراین قیام امامعلیه السلام ویارانش همگی شهید میشدند ولی اثراتی مانند نتایج کربلا گرفته میشد که بنفع اسلام بود ولی امام کار امام زمان علیه السلام رانمیکرد حضرت زید علیه السلام بخوبی نشان داد که هنوز انقلاب زود است ولی همان قیام در تغیرحکومت امویان بسیارموثر واقع شد دلیلاش بوجودامدن مذهب زیدیه بود که مداوم با امویان درجنگ بود وانها ادعا داشتند که امویان ما از بین بردیم وعباسیان راهم به همین طریق از بین خواهیم برد که امام صادق علیه درفردی غضبناک شدند وفرمودی از طریق علم غیب میگویم هرکس بهعباسیان نزدیک شود کهراه چاره نابودی انها تهیه کند پراش به بال انهاگرفت تغیر عقیده میدهد ومانندان میشود حال شرایط به مراتب پیچیدهشده است میبایست باسنج اش دقیق مبارزه را پیش برد